sobota, 14 stycznia 2012

Blog roku

Ekhm, gdyby ktoś nie zauważył, to po dwóch z hakiem latach prowadzenia bloga postanowiłam wziąć udział w konkursie blog roku. Trzeba wysłać sms o treści D00112 (De Zero Zero Sto Dwanaście), to prawie jak telefon ratunkowy, na numer 7122, żeby zagłosować na ten właśnie dziennik elektroniczny.

A że w 2011 pływałam statkiem z Petersburga do Moskwy, zwiedzając po drodze m.in. Karelię, byłam na Wyspach Sołowieckich i północy europejskiej części Rosji, i zrealizowałam wyprawę nad Bajkał, nie mówiąc już o intensywnym letnim oglądaniu Podmoskowia, to stwierdziłam, że kategoria "Podróże i szeroki świat" jest właściwa :) Całokształt bierzcie pod uwagę, całokształt.:)

8 komentarzy:

  1. napisałaś D0012 , a słownie de zero zero STO dwanaście
    to jak mam napisać? 12 czy 112?
    napisz konkretnie, dla mniej rozgarniętych i mało kumatych :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyślę nie dlatego, że bloga nie lubię i, że konkuruję ;) w tej samej kategorii. Tylko z naszych telefonów ni da się wysłać smsa na tak krótki numer.:(
    Dupa blada gdyby było głosowanie netem byłoby fajniej...

    OdpowiedzUsuń
  3. z ruskich telefonow sie da?
    sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam :-)

    Sówka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam:)
    Olesia

    OdpowiedzUsuń
  6. zaraz przekażę stosowne zlecenie:-) możesz już dodac mój głos :-)

    OdpowiedzUsuń