niedziela, 29 stycznia 2012

Niedziela na Patriarszych - przewodnik po lodowiskach c.d.

Rok temu prawdopodobnie pisałam o lodowisku na Patriarszych Prudach (to tam, gdzie Annuszka rozlała olej). Albo i nie. Staw w skwerku wewnątrz Sadowego Kolca, czyli de facto w ścisłym centrum, jest jednym z najładniejszych lodowisk w "szagowoj dostupnosti", czyli w odległości pieszej od naszego domu. Nasze szkolne jest jakoś dziwnie czynne, no i nie ma infrastruktury, to jest wypożyczalni (a Młodej kopytko urosło nader niespodziewanie od grudnia) i gorącej herbaty. I nie jest tam tak klimatycznie.
Ceny: wstęp wolny, łyżwy na godzinę (nie przestrzegają, można jeździć i dwie i trzy) - 150 rubli + dokument albo 1500 rubli zastawu, dla dzieciaków do 10 r. ż. bezpłatnie.

Młoda wybrała się tam z koleżanką, która łyżwy założyła pierwszy raz w życiu, ale po kilkunastu minutach robiła już piękne ślizgi i piruety. A później, żeby zgarnąć dziewczyny nie tylko z tafli, ale i z górki i z zamku lodowego, przemarznięci dorośli zaproponowali pizzę. "Nie ma to jak przetrzymać rodziców na mrozie" - stwierdziło moje dziecko.

Muszę przyznać, że pizzeria była super. Ciepły wystrój, smaczne jedzenie, dość przyzwoite ceny, i - co dla koleżanek okazało się najważniejsze - zaproszono je do kuchni, gdzie mogły same przygotować swoje pizze!

4 komentarze:

  1. Kocianna, przeglądałam trochę Twój album na Picasa Web i widzę, że byłaś na MŚ w 2011 roku! :-) https://picasaweb.google.com/kocianna/Figurnoje#5600901024516147218
    Super :-)
    Na parach sportowych czy na czymś jeszcze?
    Heh, nawet nie wiedząc kto wygrał jestem w stanie rozpoznać kto stoi na podium :-):
    https://picasaweb.google.com/kocianna/Figurnoje#5600900888221954882
    Od lewej: para chińska, niemiecka i pewnie rosyjska :-)

    Sówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog to jedna ( poza pocztą i tvn 24) z niewielu rzeczy dla których zaglądam do internetu.
    Sprawiasz mi i mojej rodzinie swoim blogiem ogromną radość.
    Natalia Wojtasińska.
    (lubuskie)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocianna, to jest piekne! Ja chce do ciebie z wizyta, ja mam dosc pustyni!

    OdpowiedzUsuń